Koupelnové doplňky NIMCO 0 položek / 0 EUR

POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Při převzetí zásilky ještě za přítomnosti řidiče kurýrní  služby zkontrolujte nepoškozenost obalu zásilky. V případě zjištění poškození obalu zásilky sepište s řidičem kurýrní služby protokol o poškození a zásilku nepřebírejte! Tuto skutečnost nám také obratem sdělte na tel.: +0420 485 107 441.

V případě, že zásilku převezmete a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznický servis kurýrní služby Geis na tel.: +420 951 277 777   a sdělte toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby. Následně požadujte sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 24 hodin od převzetí.

Nahlášení reklamace poškozené zásilky tak neodkládejte!  Po zaevidování škody kontaktujte naši společnost na tel.:  +420 485 107 441 a domluvíme si další postup k odeslání nového zboží.

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později po otevření, nemůžeme již aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a kurýrní službou. Vyřízení reklamace  může být tak komplikovanější.

Registrace

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Přihlásit

CZ | EN
Země doručení (měna)
Nahoru